Praat met uw huisarts
Als uw huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan hij niets ondernemen om de klacht op te lossen. Daarom stelt uw huisarts het op prijs dat hij of zij de gelegenheid krijgt om er met u over te praten. Dat kan ook als de klacht over de doktersassistent(e), praktijkondersteunster of de waarnemer gaat. Als u ontevreden bent over uw huisarts of een klacht heeft, dan hoeft u dat niet voor u te houden. Er zijn meerdere manieren om uw onvrede kenbaar te maken. Allereerst adviseren wij u uw klacht te bespreken met uw huisarts.
Desgewenst kunt u gebruik maken van het digitale klachtenformulier van deze website.
Klachtmelding
Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de Klachtencommissie Huisartsenzorg https://www.skge.nl/
Privacy
Zorgbelang en de Klachtencommissie registreren uw klacht en gaan zorgvuldig om met uw privacy. De uitspraken van de Klachtencommissie worden gebruikt voor de nascholing van huisartsen. Het doel hiervan is de kwaliteit van de huisartsgeneeskunde te verbeteren. Uiteraard worden namen van de betreffende personen uit de uitspraken verwijderd.
Privacyverklaring zie onderaan deze pagina.